Toksnö!

Nu kommer snön! Det toksnöade hela dagen igår och i dag ska det dessutom blåsa, känns lite som förra vintern men än fattas det nog en meter till de nivåerna!
 
Jag pysslade lite igår med att spåna en av lösdrifterna, laga hage och lite annat som måste göras. Sen red jag Chokladen på banan och Clarinett på den upptrampade slingan. Beroza och Szum fick gå i töm, Beroza fick träna på varvbyten och även prova på lite travjobb i töm.
 
Sen hann jag lite bokföring innan jag och Nisse åkte på Hammarn och åt, jag hade presentkort som vi passade på att utnyttja. Vi missade precis Melodifestivalen men tittade lite på film, eller jag sov mest...
 
Beroza på banan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0