Snöoväder!

Jäklar vad snö vi fått i helgen!
 
Jag som skulle rida en massa i dag, toksnö och blåst var inte bästa vädret för det! Red i alla fall Szum på banan,  han var mest lite småsur. Red Lemonaden i en av hagarna och pulsade i  snön,  hon var helt obrydd över vädret trots att det var 1,5 vecka sedan jag red henne sist! Sen var det dags för Dajmen att börja jobba efter vintervilan, jag longerade henne. Hon var lite otålug att göra i ordning men jobbade bra. Sen longerade jag Lilla Grå ute i snön och avslutade med att tömköra Chokladen där också. Hon började så bra och fokuserat, men sen började hon gnägga och såklart svarade hennes kompisar så då blev det lite mer okoncentrerat...
 
Sen spagetti och köttfärssås till middag, och kvällen har ägnats åt att bokföra, beställa foderbaljor och att slappa. Nu hoppas jag på lite bättre ridväder i veckan,  men det ser tyvärr inte så lovande ut...
 
Från Lemonadens pass i dag!
 
Och efter ridningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0