Personalmiddag!

Inte hann jag med så mycket häst i dag heller,  men det tar jag förhoppningsvis igen snart!
 
I morse tog jag Beroza i töm innan jobbet. Ridbanan är faktiskt ganska bra, men det var halt på väg till stallet så jag gjorde i ordning henne utanför hagen. Hon var riktigt fin i töm och jobbar på väldigt bra!
 
Sen Ica och efter jobbet direkt till stallet och fix med vatten och kraftfoder, fick dessutom hjälp med att dra upp en höbal precis då. Så det blev snabba bud att duscha sen innan skjutsen kom. Vi hade personalmiddag i Hammarstrand, tre rätters middag!! Förrätten var sjukt god, huvudrätten okej och efterrätten god, jag hade lätt kunnat äta tre förrätter... Det var en brödskiva, typ kavring, med chevre, rödbetor, svamp och något honungsaktigt. En massa surr blev det men nu är jag trött!! Ska tydligen storma i morgon så då blir det väl ingen ridning då heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0