Kylan håller sig fast!

Kylan håller i sig...
 
Igår faktiskt hyfsad temperatur, kanske -16, och jag och Paula passade på att ta Beroza. Paula ledde mig men jag kunde starta, stanna och styra lite från ryggen. 
 
På förmiddagen i dag var det bara 13 grader och sol, helt fantastiskt fint! Jag longerade först Lilla Grå ute i snön,  longerade galopprogrammet med Clarinett och red sedan Chokladen på den upptrampade slingan. Sol,m och galopp i snön på en glad häst gjorde verkligen min dag!!
 
Sen lunch och så till Ica på eftermiddagen. Det var kris på personal och jag hade på känn redan i morse att kvällens lektioner skulle bli inställda så tog på mig Ica i stället. Efter jobbet så blev det bokföring, 21 grader kallt igen!! Jag är inte riktigt pigg och tvärsomnade ett par timmar i soffan och vaknade nu med huvudvärk... Bara att sova några timmar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0