Intensiva dagar!

Två ganska intensiva dagar har hunnit passera!
 
Igår började jag med att rida Chokladen på den upptrampade slingan, pigg och glad häst, och Beroza lite på banan med styrning, start och stopp. Sen i väg på Ica och jobb, direkt efter jobbet så åkte jag och hade de lektioner som jag skulle ha haft i onsdags när det var kallt.
 
I morse började morgonen med en hel hög lösa hästar hos Nisse innan jag tog mig på jobbet. På lunchen åkte jag till Linda och lånade hennes dator för att kunna lämna in momsrapporten,  jag måste verkligen skaffa mig en ny vettig dator med internetuppkoppling... Efter jobbet så tog jag direkt och longerade galopprogrammet med  Clarinett, för att sedan hinna in och se Peder Fredricson i Gunde Svans program på tvn. Och det var verkligen värt att skynda sig lite, Peder är så bra och så intressant att följa. Strukturerad och pedantidk med en fantastisk känsla för hästar!
 
Chokladen i snöyran igår morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0