Försmak av vårvintern!

Äntligen ridtemperatur ute! Har känts som vårvinter med sol och vindstilla! Jag har försökt ta igen de här dagarna det hsr varit kallt, inte helt lätt men 5 hästar jobbade och en lektion i dag i alla fall!
 
Red först lite snöpulsning med Chokladen, sedan kom Paula och vi tog Beroza. Jag satt upp på banan och sedan red vi runt hagarna och ner till stallet, fortfarande med lina men hon lyssnar väldigt bra på mig och nu är det dags att börja själva. Sen snöpulsade jag även med Clarinett och jobbade Lilla Grå i töm, innan jag gjorde klämda mackor till lunch och sen till banken för att skriva på några papper.
 
Fläskpannkaka till middag och sen dags för kvällspasset i stallet. Jag longerade Dajmen tills Linda kom till stallet och så hjälpte hon mig att hänga, sitta och åka några meter. Var ju ett tag sedan sist men det gick jättebra, det är mest den där jäkla pallen hon har svårt för... Sedan red Linda dressyrträning innan det blev kväll. Nu ladda för jobbhelg!
 
Nästan vårvintervarmt i dag!
 
Clarinetts skugga ser ganska otränad ut..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0