Februari!

Äntligen är januari förbi!
 
Igår var det fortfarande kallt, -20 grader när jag kom från jobbet och eftersom några hästar tyckte deras matte hade lite att göra, och därmed massakerade några hagar, så blev det inget hästjobb. I kväll efter jobbet så var det mer än 10 grader varmare och snö. Paula hjälpte mig så jag kunde sitta upp några gånger och åka lite på Beroza, dessutomfick hon gå med, en lång, inspänning i longeringen för första gången. Det var betydligt jobbigare än att ha ryttare på ryggen! 
 
Red sedan Clarinett, fortsatte samma jobb som i måndags, fram, fram, fram... Kändes riktigt bra, är på rätt spår nu, bara att jobba på! I helgen ska jag försöka rida mycket och hoppas på bra ridväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0