Underkylt regn!

I morse var bilen täckt av ett pansarskal av is, jag hstsr verkligen regn på vintern!
 
Red i alla fall Grå, som var lite bättre än i fredags, och longerade Lemonaden innan jobbet. Efter jobbet var det egentligen meningen att jag skulle i väg på lektioner men blixthalka och regn gjorde att de fick ställas in.
 
I stället var jag lite deprimerad och uppgiven en stund innan jag lagade mat och sen jobbade Chokladen i töm. Oväntat bra underlag med tanke på vädret. Och sen hjälpte Paula mig såjag kunde rida på Sabina, fokus på styrning, start och stopp, med lina vilket är lugnast för bromsen fungerar bara i bland... Men ändå bättre än förra gången så det går åt rätt håll! Ny hoppas jag på bättre väder i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0