Torsdag!

I morse var det lite segt att komma igång, men när jag väl började med hästarna så red jag först Chokladen. Hon fick trampa upp stigarna i skogskanten, och sen lite travjobb på banan. Sen fortsatte jag med Dajmen, longerade och fortsatte med uppsittningsträningen och start och stopp uppifrån. Men fick ett bakslag då hon återigen blev rädd när jag hoppade av, så efter det blev det bara att försöka hoppa upp. Ett steg fram och två tillbaka, känns rätt trögt just nu... 
 
Grå fick gå i töm och sen fick även Eliskja prova tömkörningsgjorden och tömmarna! För hennes del handlade det i dag mest om att prova lite men lite började vi med att hon ska följa tömmen, nästa gång har säkert ett par poletter trillat ner. Sen mat, i väg på några lektioner och på kvällen åt vi mer tårta, Linda och en tjej till kom hit och surrade lite häst. Nu ladda för jobbhelg på Ica igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0