Olycksmorgon!

Den här dagen började inte bra, nästan så man kunde tro att det var fredag den 13:e...
 
Först halkade jag omkull på väg till bilen. Landade på ryggen och fick ett ryck i nacken, gjorde så jäkla ont och jag har haft lika ont i kroppen i dag dom efter en rejäl avfallning. Men det var inte nog där, för det sista jag gjorde i stallet, efter att ha fixat med hästarna och jobbat Dajmen lite i töm ute i snön i en av hagarna, var att vattna stona. Och då lyckades jag bli rejält nockad av Chokladen, så pass att jag haft en bula i tinningen hela dagen!!!
 
Resten av dagen gick bättre, jobbade och sedan red jag Chokladen som var riktigt trevlig att rida. Nu i kväll har jag bakat andra omgången av lussekatter för i år. Blev lite sent, sista plåten är inne nu och klockan är snart midnatt, men Nisse är borta så det gör inte så mycket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0