Nobeldagen!

I dag har det varit fantastiskt vinterväder, verkligen som vintern när den är som bäst!
 
Igår jobbade jag på Ica, och på kvällen jobbade jag Grå i töm. Det har kommit lite mer än en decimeter snö så underlaget är jättefint! I dag började jag med att rida på Grå, sist jag red var hon så tjurig och dummade sig men mycket bättre i dag! Sen fick Clarinett gå ett lättare dressyrpass, hon ska få lite vila nu resten av veckan har jag tänkt. Avslutade med att longera Eliskja med sadel, och sedan hem och åt en macka innan i väg på en lektion!
 
Hemma igen så gjorde vi mat och städade lite innan kvällspasset i stallet. Då började jag med att tömköra Bea, och sen hjälpte Linda mig att hänga på Wasabi. När hästarna sen var nattade så åkte jag till Paula och hämtade en smörgåstårta för i morgon är det lite kalas som gäller!
 
Utsikt från Grå i dag, solen lös precis ovanför grantopparna!
 
Clarinett efter sitt ridpass!
 
Eliskja på banan!
 
Kolla minen!
 
Och så smörgåstårtan!
Visst ser den god ut? Och proffsig! Paula som tagit bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0