Mellandagarna!

Nu jobbar jag resten av året! Fast det låter värre än det är!
 
I dag longerade jag Szum innan jobbet, jag ska försöka göra ett försök att sätta igång honom igen. I dag fick han mest rasta av sig. På jobbet var vi lite personal och mycket varor, ingen bra kombo... Så trött och less när jag kom hem.
 
Hade köpt färdig pizza som jag värmde och åt innan stallet. Red Grå och jag fick verkligen jobba, hon var inte alls på samma våglängd som jag men till slut kunde hon trava avspänt och dagar som denna får det vara tillräckligt. Lite glögg som avrundning av dagen, nu väntar jobbhelg!
 
Var tvungen att testa kameran på den nya telefonen. Detta kort är taget i ljuset på banan och det kan väl räknas som godkänt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0