Julmarknad!

Det gäller att njuta av de lediga dagarna som är kvar innan jul nu, i dag har vi haft julmust till max!
 
Började dagen i stallet, red Chokladen som fick gå runt träd och sen lite travjobb på banan. Nu hoppas jag att hon ska vara lagom tempererad i morgon när det är träning! Sen red jag ut med Clarinett och Dajmen som handhäst, när vi kom hem satt jag upp på Dajmen och skrittade några steg ett par gånger igen. 
 
Dusch och civila kläder på och sedan åkte jag och Nisse till Östersund och Jamtlis julmarknad! Är nog femte året vi var där, det är mysigt och juligt men lite väl mycket folk. Vi köpte några ostar, lite godis och lite kakor som passar bra till veckan när det blir lite kalas. När vi kom hem, och hästarna var nattade så blev det lite go fika med cider, ost, kex och brända mandlar! Nu sova och ladda om inför morgondagen!
 
Från förmiddagens tur, Clarinett och Dajmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0