Första advent!

Nu har november blivit december och jag hoppas på en bättre december!
 
Jag har jobbat i helgen, i lördags efter jobbet så åkte jag direkt och hade en lektion. När jag kom hem sen så lagade jag makaroner och köttbullar på vedspisen till snabb middag. Sen när jag nattade hästarna så passade jag på att göra lite pallträning med Wasabi.
 
 
Igår red jag Lilla Grå innan jobbet, hon var inte alls på hugget och stod ett par gånger på bakbenen när hon inte ville riktigt. Jag löste problemet med att rida runt träd eftersom hon är lite mer med då. 
 
På jobbet hade vi adventsmys och chefen bjöd kunderna på glögg och pepparkakor. Efter jobbet så stekte jag hamburgare och sen i väg till stallet. Linda och jag red ut i mörkret med Bea, Clarinett och Dajmen som handhäst. När vi kom tillbaka hjälpte Linda mig att hänga lite på Wasabi så nu känns det som jag är igång med henne också! Avslutade helgen med glögg och saffransflätor!
 
Grå i skogskanten!
 
Dajmen i pannlampans sken efter turen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0