Dålig!

Det blir då aldrig som man tänkt...
 
Igår jobbade jag på Ica, extraöppet så vi jobbade ända till 18 på en lördag. Jag jobbade Lemonaden i töm innan jobbet och tanken var att rida Clarinett efter. När jag kom från jobbet så höll Nisse på att köra balar åt mig så jag gjorde mat, men sen efter maten blev jag dålig. Hade haft lite ont i magen hela dagen men det blev mycket värre och hela magen kändes som ett stort sår. Ställde in planen att rida och skulle bara natta hästarna. Men det slutade med att Linda fick göra det, jag låg på toan och kunde inte gå ut.
 
Men efter att ha spytt lite och sovit en kvart så var jag helt bra igen! Mycket skumt men jag sov på soffan i natt för säkerhets skull. Än så länge känner jag mig pigg och bra, men jag är sjukskriven i dag då man ju inte bör jobba när man spytt. Känns surt eftersom det är så mycket pengar en sån här arbetsdag men får hitta på något annat i stället. Funderar fortfarande på hur jag kunde bli så dålig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0