Chokladen räddade min kväll!

Tre arbetsdagar kvar till jul, och det märks på jobbet! Fullt ös i dag!
 
Man är rätt slut efter en sån här arbetsdag, och jag blev väldigt less när jag kom till stallet och det visade sig att Szum och Bea var ute. Eller ute är fel uttryck, de var i en hage men fel hage, de var nämligen i en tom sommarhage. Men innan de var infångade och hagar lagade så var jag less, men bestämde mig ändå för att rida Chokladen och det var precis vad jag behövde! Chokladen var riktigt fin och vi som inte galopperat på säkert en och halv månad, eftersom underlaget varit dåligt när hästen varit bra, galopperade på volt för första gången! 
 
Energin var tillbaka och jag hade sedan träning för Linda och drog sen om markkabeln till Szum och Beas hage så nu är det rejält med ström där de har gått ut, nu hoppas jag att de håller sig på plats!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0