Annandagjul!

Nu äntligen har jag en ny riktig telefon! Det var faktiskt på tiden...
 
I dag har det varit lite mer fart. Först hemma där jag började med att jobba ett gäng hästar i töm. Först Lemonaden som förutom travjobb på banan även fick gå lite runt träd, Grå som var lite lugnare i dag och nog går att rida nu igen och Eliskja som fick gå med vanlig tömsättning och börjar bli styrbar. Sen skrittade jag och Clarinett i skogen och trampade upp stigar, vi var som snögubbar när vi var klara.
 
Sen lite fika och omladdning för att åka i väg på några lektioner på eftermiddagen, roliga lektioner då hästarna var väldigt fina! Hemma igen och med hästarna nattade hjälpte Linda mig att starta upp min nya telefon som Paula shoppade åt mig på mellandagsrean i dag! Man får vara tacksam att mobilen dog precis lagom till rean! Nu hoppas jag att den här ska hålla och fungera länge! Och att hästarna klarar sig utan nya täcken ett tag till, men det ser ju ut som att det ska bli plusgrader igen till helgen. Tyvärr, jag som vill ha mer snö och absolut inte is.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0