Sundsvallsresa!

Igår tog jag mig i väg till Sundsvall, har tänkt åka sen första semesterveckan men bättre sent än aldrig!
 
Red först på morgonen, skrittade ut Chokladen en sväng med klättring och jobbig terräng. Sen red jag lite dressyr på Szum och jag fick verkligen rida, han var lite spänd och jag fick hela tiden jobba för att hålla honom fokuserad. Avslutade med att jogga Grå lite i lina, jag ville se hur hon såg ut och rörde sig då några minuters jogg och en liten promenad. Hon är ohalt och ser ut som vanligt, men fortfarande öm på rumpan.
 
Sen ombyte och åkte till Sundsvall. Hade i vanlig ordning inte så mycket pengar så köpte bara tråkiga saker, färg till lösdriften, träolja till boxarna, liniment till hästarna, handskar att rida i, selen-tillskott och några små grejer. Tittade på lådor att ha täcken i men kunde inte bestämma mig så det blev inga nu, får göra en ny sväng sen. Köpte två sorters förvaringspåsar som jag ska prova att ha täcken som inte används i. Har haft lite problem med att möss ätit på täckena och det ska undvikas i vinter!
 
Nu ny dag och ganska mycket på agendan!
 
De här lådorna funderar jag på att köpa och ha täcken i. Vad tror ni om det?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0