Roadtrip!

Igår åkte jag mest bil...
 
Började med att försöka rida Szum, skulle bara rida lite dressyr på vändplanen, men han var så spänd att det inte var någon mening att försöka göra något. Det var så pass att han hoppade till när jag blåste bort en fluga från min kind.... Fick han att släppa korta stunder men han spände till igen så jag gav upp... Skrittade ut Chokladen en sväng i stället.
 
Sen bytte jag om och blev upphämtad för att få skjuts till Oviken för att köpa en bil! Har köpt en lika som den jag haft, en Santa Fe, som visserligen gått längre än min tidigare men är nybesiktad. Den var väldigt billig, till och med billigare än den förra, och jag hoppas att den ska hålla ihop över vintern! Jag skulle verkligen önska att jag hade råd att köpa en bra bil, en som inte är utlevad och som jag får dra mycket med, men det kanske blir om jag får sälja en häst. Eller två.
 
 Nu ny dag och förhoppningsvis nya tag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0