Nytt projekt!

I tisdags var det dressyr från EM till frukosten och igår lite hoppning till middag! Tyvärr missade jag Peders ritt så fick kolla i efterhand, han är verkligen helt fantastisk ryttare!
 
Igår började jag med hästarna, jobbade Chokladen och Szum i töm. Red ut en lite lugnare tur med Clarinett och Wasabi fick gå en promenad med sadel. Sen drog jag igång nästa projekt! Det var med en viss vånda jag satte färgpänseln på uteboxarna! Dels en osäkerhet om det skulle bli bra, de har ju varit träfärgade i 7 år om jag minns rätt och jag har ju varit nöjd med det, men framförallt lite ångest över att dra igång ett projekt nu i slutet av sommaren och med min lilla tid jag har. Men efter att ha målat en vägg känns det helt rätt! Sen kanske jag ångrar mig om någon vecka men det är en annan sak... Tror att det kommer bli jättebra och det känns helt rätt med en förändring och även ett projekt att ro i hamn. 
 
Sen middag och efter det i väg till Hammarn och köpte foder och hade en lektion. Hann med en kopp kaffe och lite glass innan jag och Linda möttes för att rida ut med Bea och Grå. När jag kom hem för kvällen hade vi besök så då blev det mer kaffe men denna gång med rostade mackor!
 
Szum i töm!
 
Första väggen målad, en gång! Mycket kvar,men visst blir det snyggt?
 
 
 Utsikt från kvällens tur med Grå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0