Dagarna rinner iväg...

Jag hinner ingenting på dagarna, trots semester!!!
 
Igår började jag att göra meden ny hage bredvid den nya beteshagen, fick inte riktigt klart den eftersom det fattades grejer. Sen fortsatte jag med att tömköra Lemonaden, vi körde till gamla betet där hon fick jobba lite på volt i trav. Sen red jag Grå, hon fick gå dressyr på en vändplan och så avslutade jag med Dajmen. Hon var lite stökig först. Både att tränsa och sadla men kom bra till fokus när jag jobbade henne vid hand och sen kunde jag från pallen, ensam och utan hjälp, lägga över benet och sätta mig lite snabbt flera gånger! 
 
Sen köttfärssås med spagetti av rester i kylen till mat innan jag åkte i väg för ett gäng lektioner. Hemma igen så skickade Nisse i väg en häst som ska lånas ut och så betäcktes ett sto innan kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0