Stallkväll!

Ganska ofta önskar jag mig fler timmar på dygnet...
 
Igår kväll blev det sent i stallet. Jag jobbade ju först, sen gjorde vi pizza så klockan var nästan 19 innan jag kom igång med hästarna. Då red jag Chokladen och Lilla Grå på banan, inga superpass men båda gick bättre än sist jag red dom, och Szum gick bakbromsträningen. Sen fick jag även flytta över Clarinett till en annan hage då hon var halt, misstänkt hovböld, så behöver få en torr hage och lite lugnare.
 
Innan den hagen var genomgången, höpådar gjorda och alla hästar nattade så var klockan över 22, trots detta blev det sedan mer än en timme i Nisses stall. Han höll på sko Tanke så jag passade på att reda ut manen på honom under tiden. Sent igår, ganska tidigt igång i dag, för i dag är det en spännande och intensiv dag som väntar! Om allt går som det ska, vilket det ju sällan gör, så är vi på Wången i kväll och laddar för hingstpremiering i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0