Påskdagen!

Påsken fortsätter i ungefär samma takt!
 
Igår fick Chokladen börja jobba lite mer igen med ett pass i töm och sen red jag även Lemonaden innan jobbet. Lemonaden höll på stå på näsan när vi travade, skulle vända från spåret in över bommar när hon snubblade till och höll på ramla ner på framknäna, som tur vad kom hon upp på rätt köl igen.
 
Lite lugnare dag på jobbet men lite mer stressigt efter när jag skulle försöka baka en kaka lite snabbt. Den första tappade jag i vasken och nästa försök lejde jag bort gräddningen vilket resulterade i en bränd kladdkaka... Jag och Linda hann i alla fall hänga och stå i stigbygeln på Dajmen innan vi nattade hästarna och sen var det grillning hos Paula med familj resten av kvällen!
 
I dag är jag faktiskt ledig från Ica, men har en massa andra planer i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0