Oväntat besök!

Sommarvädret håller i sig,  igår med en lätt svalkande bris!
 
Igår var jag ganska glad att jag var seg igång och höll på mocka hagar, göra höpåsar och kolla stängsel på förmiddagen i stället för att rida, för helt plötsligt stod en grävmaskin ett par meter från en av hagarna! De håller på att ta ner telefontråden så de plockade ner tråd och stolpar bara några meter från stallet så jag är glad att jag inte stod och sadlade en nervös häst när de dök upp! De har även lämnat en massa tråd på uppfarten så jag hoppas att inga hästar rymmer och trasslar in sig i den innan den är borttagen! Får man lämna det så undrar jag?
 
Jobbade lite hästar sen, Szum gick galopp-programmet i lina, Beroza i töm (satte innertömmen via bettet till gjorden på innersidan och fick bra resultat), och Clarinett och Chokladen reds på banan, och sist Lemonaden med bakbromsträningen. Sen middag och i väg för att ha teorikurs om foder och utfodring hos en kund. Helt tom och slut när jag kom hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0