Och i dag är det fredag!

I morse var det en sån där härlig vårmorgon med frisk luft och fågelkvitter! 
 
Jag red Lilla Grå först, hon var lite missnöjd i dag. Tror inte att det var underlaget även om det inte var jättebra,  utan felet var nog att jag hade satt på padden under sadeln. Hon har gått med min Ordo Equester utan padd i vinter, men den är egentligen lite för vid då vilket gör att det blir lite vingligt och för ögat ser det bättre ut med padden, men hon tycks vilja ja det så. Nästa gång blir det utan padd! Sen fick Szum gå i töm ute i snön, han var jättefin men ganska busig!
 
Det var vad jag hann innan jobbet, efter jobbet så försökte jag se lite från världscuphoppningen i Göteborg men det blev inte så många ekipage (men både Henrik och Peder!!) innan stallet. Linda hjälpte mig att hänga på Dajmen. I dag var första gången på länge som jag verkligen tyckte att det kändes bra! Hon var hwlt avspänd och koncentrerad när jag hängde, men spänner till lite när jag reser mig upp så det är nästa steg att jobba med nu. Kommer bli bra, tar bara lite längre tid...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0