Mygg i april!!!

Dammig ridbana och mygg i aprl, det känns lite konstigt!
 
Igår jobbade jag på Ica först hela dagen, hemma igen hade jag en dressyrträning först och sedan tog jag Dajmen. Linda skulle komma och hjälpa mig men hennes bil hade gått sönder på vägen till stallet så hon fick gå sista kilometern! Inte roligt med trasig bil, Linda behöver ju verkligen bilen, men för mig och Dajmen var väntan bra, vi tränade med pallen under tiden och det gick väldigt mycket bättre än sist vi gjorde det för några veckor sedan. Nu känns det som att jag snart kan sitta upp från pallen på henne, vilket skulle underlätta träningen betydligt. 
 
Sen jobbade jag Lemonaden i töm medan Linda red, mycket jobb med att få fram henne och få henne att röra sig genom kroppen. Nu är det ny dag på Ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0