Långkalsonger på!

I morse åkte långkalsongerna på! Och jag letade även fram fleecemössa och fleecevantarna, är nog dags nu!
 
Igår var det Ica hela dagen, först jobb där vi stora delar av dagen bara var två personal (av fyra), och sen personalmöte. Nu hoppas jag verkligen att det ska bli bättre på jobbet!
 
I dag red jag först Szum på banan, sen Clarinett en sväng i skogen  (vi mötte läskiga jägare som nog var lite hästrädda och gömde sig när vi skulle gå förbi) och sen jobbade jag Chokladen och Lemonaden i töm. Lemonaden är inte tömkörd sen i våras men det gick jättebra! 
 
Så hamburgare till mat och sen i väg och jobbade lite hästar, provade sadlar och hade lektioner. Sen varma mackor till kvällsfika och en lång varm dusch. Just nu känns det ganska gruvsamt med en kall vinter som väntar!
 
Dagens sadelprovning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0