Höstigt och hästigt!

Även igår blåste det, man kan ju nästan tro att det är höst!
 
Jag red Chokladen på morgonen innan jobbet. Vi skrittade i skogen så hon fick klättra och lyfta på benen, någonting händer det i kroppen på henne nu för hon känns annorlunda att rida. Dock svårt att säga exakt vad...
 
När jag kom hem från jobbet, (behöver väl inte ens säga att en var sjuk?) så gjorde jag pizza som jag knappt hann äta sen innan det var dags för Linda att rida dressyrträning. De utvecklas jättefort nu och med ny sadel så kommer det ju bli ännu bättre. Sen kom Paula och vi red ut en liten sväng med Minna och Lilla Grå. Sen avslutade jag med longera och skritta lite på Lemonaden på banan. 
 
Blev glass till kvällsfika så jag var lagom speedad tills jag skulle sova. Nu ny dag och hela dagen på Ica!
 
Jag undrar vad Lemonaden föröker säga mig. Hon har rymt två gånger i helgen, inte så förvånande med henne, men båda gångerna har hon gått in på ridbanan och bajsat. Betyder det att hon tycker att ridbanan är bajs eller att hon längtar så efter att få träna att hon hänger lite extra på banan? 🤔
 
Det är otroligt höstigt vackert i skogen nu, tyvärr börjar min mobilkamera ge upp så det är svårt att fånga på bild.
 
Från morgonturen med Chokladen!
Löv i alla färger!
 
Och från turen med Lilla Grå. Här var det knallorange hela kraftledningen ner. Men det syns ju inte alls på den här bilden, det börjar bli dags för ny mobil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0