Fredagkväll!

Fredag igår och som ni minns skulle jag börja tidigare på jobbet. Jag tog Chokladen i töm, hon fick jobba över travbommar med långa avstånd och hon blev så fin i båda varv. Frågan är bara hur jag ska komma dit under ryttare?
 
Hann till Granngården för att köpa foder också innan jobbet, och var där nästan en timme innan min ordinarie arbetstid. Vi var som vanligt en kort...
 
Efter jobbet så vattnade, fodrade och nattade jag hästarna lite kvickt, sen dusch och i väg till vänner för lite mat, några cider och surr. Nu återigen uppladdning inför Ica!
 
Tog lite refernsbilder på Chokladen, att ha att jämföra muskler, rakriktning och hull med sen. Det är verkligen jättebra att ha men jag är dålig på uppföljning. Här är i alla fall en bild...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0