Fortfarande sommar!

Fortfarande sommarväder men jag har ändå lite vinterångest!
 
Igår red jag först ut med Ruslan, vi red genom sly och buskar, och över stockar och förbi en massa skumma stubbar och stenar! Sen upp på gården och gjorde ungefär samma jobb där då jag och Paula red ut Chokladen och Minna i skogen hemma, och på avverkningen. Bitvis var det stiglöst men hästarna fick ett bra jobb och var trötta sen. Red även Lilla Grå och Clarinett på banan, de var fina båda två och på Clarinett fick jag till superbra fattningar, sådär helt plötsligt från ingenstans!
 
Sen mat och i väg på några lektioner, när jag kom hem igen hade vi kaffebesök så det blev glass till kvällsfika... Nu nya tag och nya uppdrag!
 
Minna och Chokladen ute i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0