Regnsöndag!

Regndag igår, men det behövs!
 
Jag red Clarinett på morgonen innan jobbet, skrittade först i skogen och red sedan lite dressyr på banan. Första riktiga jobbet på ett par veckor och hon känns mycket starkare, så nu fortsätter vi med galopp-programmet och skritt i svår terräng någon vecka till innan vi tränar mer som vanligt igen!
 
Efter jobbet så red jag Lilla Grå på banan, hon var lite sur i början men det släppte sen. Jag tror att hon har jobbigt med pälsfällningen och tycks mig minnas att hon var lika i ridningen både förra hösten och i våras. Sen fick Szum gå galopp-programmet i lina innan nattning av hästar, och sen en sen middag med hemmagjord pizza. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0