Tisdag!

Fin tisdag igår, kyligt men sol och ett tunt, tunt snötäcke. 
 
Jag och Paula red ut med Lilla Grå och Minna, stundtals ganska taggade hästar. Sen red jag Szum lite på banan och i skogskanten runt träd, Clarinett fick jobba i skogen med klättring och Chokladen fick jogga lite i töm. Jag plockade även bort alla hinder och bommar från banan inför vintern. Sen middag och i väg på några lektioner och dessutom lite sadelprovning hos en elev.
 
Kyligt i dag med och morgon en började med ett gäng lösa hästar hos Nisse. Nu är alla på plats och frukosten är avklarad så nu är det bara att ta tag i dagen!
 
En dålig bild från gårdagen, så tråkigt när inte kameran fungerar riktigt nu!
 
Clarinett och jag mötte solen i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0