Tacotisdag!!

Ganska lugn dag i dag, det behövs den här tiden när orken och motivationen tryter!
 
Tog i alla fall tre rundor i skogen ovanför gården, klättring och besvärlig terräng för dom även om de fick gå lite olika svängar och olika långt. Först Szum som var lite trött, sen Clarinett och vi träffade en jakthund inte bara en utan två gånger! Sist Bea och Lemonaden för då hade Linda kommit. 
 
Sen hjälpte Linda mig att byta däck på transporten som jag sedan skyndade mig i väg för att besikta! Passade på att göra andra ärenden på Hammarn innan jag åkte hem och gjorde tacos! Linda hade haft hovslagaren och skott medan jag var i väg och hon stannade sedan på mat. Efter att hästarna var nattade så blev det lite bokföring gjord, nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0