Ridskolepedagogik!

Igår var jag på kurs i Sundsvall. Ämnet vsr ridskolepedagogik, kanske inte riktigt det jag jobbar med nu då det var inriktat mot barn och ridskola, men ett väldigt intressant ämne och en duktig föreläsare så en väldigt bra kurs! Intressant att få höra hur pedagogiken utvecklars den jag läste Pedagogik A på högskolan, och ännu mer intressant att höra hur det går att koppla ihop med det praktiska arbetet på ridskola. 
 
Efter kursen var jag en liten sväng på Birsta innan jag åkte till Njurunda och hade en lektion innan hemfärd.  I dag är det lite mer kyligt ute, vintern är här så bäst att göra klart det sista som fattas inför kylan kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0