Migräntorsdag!

Frostigt och runt nollan, men jag har inte varit riktigt pigg i dag.
 
På dagen gick det bra, jag tömkörde Lemonaden på grannens lägda innan Paula kom och vi red ut med Minna och Clarinett. Avslutade med att skritta Lilla Grå i skogen hemma med klättring och besvärlig terräng.
 
Man jag hann bara från stallet så kom huvudvärken och sen lite illamående, jag har sällan huvudvärk och aldrig migrän, har haft det en gång, men någon form av lättare migrän är det nog. I alla fall pannkakor till mat, och i väg och red en häst och hade några lektioner. Sen hoppade jag att jobba någon fler häst hemma och nu ska jag försöka sova i stället!
 
Lemonaden jobbar i solen!
 
Kameran är kass men hästen är fin!
 
Ser ni sällskapet vi hade? Baloo var publik och promenadsällskap!
 
Frostigt på Lilla Grås skogstur!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0