Mera kurs!

Vilka svängningar i vädret, förrgår nästan 20 minusgrader och i dag plusgrader!
 
Igår var jag på kurs igen, den här gången om företag, ekonomi, finansiering, afförsplan och sånt. På kvällen efter lite mat så träffades jag, Linda och Paula i stallet. Jag fick hjälp med Dajmen så nu har jag hängt ett helt varv utanför boxarna. Hon är helt cool så länge matte inte står på pallen... Sen skrittade vi ut en sväng i mörkret, jag red Clarinett. 
 
Avslutade sedan kvälle i Nisses stall, han hade haft  översvämning efter en trasig vattenkoppp och skottat vatten och blöta bäddar hela dagen. Jag hjälpte honom med det sista och klockan var nog halv elva innan vi kom in. Nu är det dags för några jobbdagar på Ica igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0