Måndagkväll!

Igår morse kom det några snöflingor igen, för min del hade det gärna fått komma en decimeter i alla fall. Nu är det 15 minusgrader, och det känns lite tugnt, men på fredag ska det vara plusgrader...
 
Igår red jag Lilla Grå på kvällen efter jobbet. Vi trimmade på banan efter bästa förmåga med tanke på underlaget, hon var verkligen jättefin så nu vill jag ha den där decimetern med snö så vi kan jobba med galoppen. Sen tog jag Dajmens pallträning till en ny vinkel och stod på en pall inne i boxen medan hon åt. Hon tycker fortfarande att det är döläskigt att jag kliver upp och ner från pallen....
 
Försökte fota Lilla Grå efter ridningen, det blev sådär... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0