Jobbhelg och 30 års kalas!

En helg med Icajobb, 30 års kalas och lite häst!
 
Igår gjorde jag inget med hästarna mer än det nödvändigaste, i stället åkte vi på 30 års kalas. God mat, god tårta, fritt med öl och vin, och en massa trevligt folk, men vi var hemma tidigt och det var skönt i morse. Då red jag Lemonaden lite innan jobbet, vi styrde runt träd och testade ett nytt bett, ett läderbett.
 
Efter jobbet och hemmagjord pizza så jobbade jag Lilla Grå i töm, hon fick testa täckesgjorden runt rumpan och det med ganska bra resultat! Sen longerade jag Dajmen och avslutade med pallträning med hjälp av Paula, nu har vi kommit då öångt att jag kan stå på pallen och greja med sadeln, snart kan vi börja hänga! Sen i kväll har jag skrivit fakturor och nu är det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0