Härliga lördag!

Härligt vinterväder i dag, fattas bara lite mer snö!
 
Jag och Paula var igång tidigt och red ut med Lemonaden och Minna, skritt i skogen stod på schemat och Lemonaden fick verkligheten koncentrera sig på vart hon satte fötterna, hon hann inte ens greja med bettet! Sen fixade jag lite med någon hage som behövde service innan jag fortsatte hästjobbet. Chokladen tömkörde jag nere på lägdan hos grannarna och hon var väldigt överenergisk! Sen fick även Clarinett och Szum skritta i skogen, Szum blev skrämd av något, oklart vad, och det kändes som hjärtat skulle hoppa ut ur kroppen på honom!
 
Jag åkte en liten sväng och fikade på julmarknaden som var här på byn innan dusch och så åkte jag och Nisse på middag. Jättegod mat, bland annat getostgratinerade rödbetor som jag måste testa att göra själv! Nu sova!
 
Chokladen med solen på väg upp över trädtopparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0