Halva november!

Fredag igår och nu har redan halva november gått!
 
Jag red Chokladen på morgonen, red runt träd i skogskanten i både skritt och trav. Men kunde inte låta bli att trava lite på banan också eftersom hon kändes så pigg och bra framme. Hon verkligen tryckte till med bakbenen i gångsättningarna.
 
Efter jobbet var jag egentligen ridsugen men banan var härd och frusen så i stället joggade jag Clarinett och Szum lite i töm på gräset utanför banan, Szum fick ha täckesgjorden.  Och så fick Dajmen fortsätta jobbet med pallen, nu kan jag stå på pallen bredvid henne när hon äter, går åt rätt håll! En annan intressant grej var att Lilla Grå hade inget täcke på sig när jag kom till stallet på kvällen, jag hittade det liggandes längst bort i hagen, det var helt och endast bogspännet var öppnat -misstänker att Szum hjälpt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0