Föreläsning, Black Friday och fullmåne!

Här är det egentligen alltid black frifay, man är ju ständut blakk!
 
I torsdags efter jobbet åkte jag och Linda till Sundsvall och lyssnade på föreläsning av Inge Dure, en veterinär. Ämnet var nedsatt prestation hos häst, det var övergripande och grundläggande så inget nytt men väcker ändå en del tankar. Sent innan vi var hemma igen sen.
 
Igår hade vi extra erbjudanden på Ica och fullt ös. Själv beställde jag en mobil på black friday, jag behöver verkligen en ny då den här inte klarar att man tar upp den ur fickan i minusgrader... På kvällen tog jag Lilla Grå i töm och sen fredagsmys med glögg, pepparkakor och ost. Och så somnade jag på soffan... Nu ny dag och nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0