Värmebölja!

Riktigt varmt i dag, som högsommar, man vill ju inte säga det men lite för varmt kanske...
 
Jag fixade en hage på förmiddagen så Szum och Lilla Grå fick lite gräs att pilla med, tyvärr lite blött men bättre än vinterhagen. När jag var klar så var det redan hett och vi hade några ärenden på Hammarn så vi åkte och gjorde bort dom, och sen gjorde jag pastasallad till mat. En stunds vila blev det också för värmen knäckte mig helt i dag!
 
På kvällen sen så jobbade jag Lilla grå och Szum i töm, de var rätt matta i värmen och efter att ha ätit gräs. Men Lilla Grå var inte störd av bitmärket så nu kan vi rida igen. Sen kom Linda och vi red ut med Clarinett och Rabea ner till älven, helt fantastiskt väder! Sen borstade jag av en massa vinterpäls från Lemonaden och så avslutades dagen med äppelpaj!
 
Från kvällsturen, Linda och Rabea ligger före!
 
Vackert vid älven!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0