Torsdagsfredag!

Ica i dag och sen en mysig kväll i stallet, så härliga kvällar nu!
 
Jag red först Chokladen som fick snurra runt träd och sen klättra lite i skogen. Sen Clarinett som jag red dressyr med, red lite vägar från dressyrprogrammen  (vi ska visst på pay and ride på onsdag...) och avslutade med att hoppa några språng på ett litet kryss. När jag dressyrade så tyckte jag att galoppen var så svag, både på hästen och ryttaren (jag sitter mycket bättre i trav än galopp) men sen när vi skuttade så insåg jag att galoppen i alla fall är betydligt bättre än när jag hoppade i höstas! Dessutom kan jag nu svänga till höger också, vilket är bra! Ska försöka hoppa lite mer nu...
 
Lite vattenmelon till kvällsfika och nu sova, det är ju visst bara torsdag så jag jobbar ju i morgon med fast jag haft fredag i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0