Sommartid!

Äntligen sommartid! Lite segt har det varit i dag efter gårdagkvällen.
 
Jag red Clarinett innan jobbet, och hon kan vara så dryg! Red på banan och rullade över ett litet kryss, hon var väldigt oengagerad och rev någon gång. Till slut blev jag less och sa till henne ordentligt, varav hon nästa språng tar i för kung och fosterland och nästan hoppar mig ur sadeln! Ja, ja hon kan ju om hon vill!
 
Jag åkte direkt från jobbet och hade en lektion. I morse när jag red var det sol och såg lovande ut för en fin dag men det övergick till snö och blåst, och jag var glad att jag hade vinterjacka och överdragsbyxor för jag frös ändå! Sen våfflor till middag dagen till ära och så nattning av hästarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0