Snart påsk!

På förmiddagen kändes det verkligen som vinter, gråkallt, men sen värmde solen lite så på eftermiddagen blev det lite vårkänsla!
 
Jag började med att tömköra Clarinett, hon börjar kännas i form igen, och sen red jag Szum. Precis när jag satt av ringde Nisse och undrade om vi inte skulle äta lunch på byn, fira att båda bilarna gått igenom besiktningen! Så i stället för att rida en häst till så åkte jag upp på byn, vi åt lunch och påskhandlade innan jag åkte till ridskolan. Där jobbade jag en häst i töm och hade lektionerna. Nu är det uppladdning inför påskhandeln och morgondagen som är en av de största handelsdagarna på året!
 
Szum i dag, fortfarande ganska ofriserad även om jag började lite i dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0