Melodifestivaldags!

I dag har det varit riktigt vårvinterväder men jag har ju jobbat och missat det...
 
Jobbade i alla fall Gadjet i töm innan jobbet. Absolut bästa tömpasset med honom, många bitar har fallit på plats!
 
Efter jobbet så blev det först en somrig middag med grillad kyckling och till det potatissallad, cole slaw, sallad och annat små plock. Sen stallet och eftersom jag ville hinna till mellon så red jag bara Lilla Grå. Hon börjar verkligen komma tillbaka till bra ridning igen efter att det varit lite si och så i vinter. Nu känns hon som vanligt och är rolig att rida!
 
Och sen Melodifestivalen, min favorit blev tvåa men egentligen var det ingen låt som var så där riktigt bra, eller ens bra. Som vanligt alltså!
 
I lampans sken! Än är inte kvällarna ljusa men det är nära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0