Långfredag!

Om vi hade läget under kontroll igår på jobbet så hade vi inte det i dag, massor av kunder och alla varor kom samtidigt! Vi var bara 4 som jobbade och dessutom bara öppet några timmar, minst sagt intensivt!
 
Innan jobbet red jag Lilla Grå. Direkt efter jobbet så tog jag, med hjälp av Linda och Sandra som hade häst här förut, in små hästarna alltså Lemonaden, Dajmen och Wasabi. I morgon ska vi möblera om lite i hagarna så de får stå inne och träna lite på boxtid. 
 
Sen lite fika innan jag jobbade Szum i töm och pysslade med Dajmen. Börjar vara dags att börja lite med henne nu, tiden går verkligen snabbt med de små! 
 
Planen var att åka och äta pizza men några lösa hästar hos Nisse kom emellan. När de var instoppade så blev det i alla fall pizza på byn! Sen en cider och så sov jag på soffan i vanlig ordning! Fantastiskt väder i dag och jag hoppas att det är samma i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0