Kräksnö!

I dag har det snöat HELA dagen!! Nästan två decimeter till att lägga till samlingen...
 
Pysslade lite med unghästarna innan jobbet men efter jobbet blev inget alls hästjobb gjort. Jag nattade de bara, varken jag eller dom var speciellt sugna på annat. När jag nästan var klar i stallet så ringde Nisse, han hade kört fast på en skogsväg. Jag åkte dit för att dra lös honom, vägen var i mitten hal under snön så bilen gled mot kanten där det var utplogat så det skar och man åkte igenom. Självklart fastnade jag också när jag skulle dra loss Nisses bil! En granne fick komma pch dra lös mig, men Nisses bil fick de inte loss så nu är de där med traktorn för att försöka lösa det. 
 
Ge mig vår nu!!
 
 
Minne sen förra våren, känns långt bort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0