Äntligen regn igen!

Så kom det efterlängtade regnet! Och med det knotten... Tyvärr lite för lite regn, hade gärna fått komma mer regn i stället för den här blåsten men man får väl vara glad för det man får!
 
Jag jobbade först Lilla Grå i töm innan Linda kom och vi red travjobb på grusvägen, jag red Clarinett och hade Chokladen som handhäst. Sen hjälpte Linda mig så jag kunde hänga på Countach för första gången! Det gick jättebra! Jag red även ett lättare dressyrpass på Szum innan middag.
 
Efter en väldigt kort middagspaus så åkte jag i väg och tömkörde några ponnyer, red en häst och hade en lektion. Det var sent innan jag var hemma, gjorde ändå varma mackor till kvällsfika och nu är det sovdags! Lika sent som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0