Regnmängder!

Igår kom regnet! I mängder! Man kan nästan se gräset växa nu!
 
Jag skulle börja med Countach men han hade nog aldrig sett någon med regnrock och huva så han var inte så lätt att fånga, antagligen blev humöret ännu mer av att det vräkte ner regn just då. I stället tog jag Ruslan som fick jobba i töm med samma jobb som sist. Vända, rama in och jobba traven i båda varv.
 
Efter jobbet så åkte jag direkt i väg för lektioner och tömkörning av några hästar. När jag var hemma igen så red jag Countach, nu utan regnjacka, och nu har han verkligen hittat bjudningen i skritten, dags att börja testa traven!
 
Varma mackor till kvällsfika, nu morgon igen och jag är sanslöst trött! När ska jag bli pigg igen?
 
Ruslan efter gårdagens jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0